Tuesday, March 29, 2011

Di mana dia ...??? (sila sambung)

dapat sambung x? 

tau x lagu nye cane?

tau? jom nyanyi sama - sama

di mana dia... anak kambing saya.. 
anak kambing saya menyorok dalam semak...


sekarang cube cari kat mana KLCC...

pic taken masa nak p kojer...lau x silap mgu2 lepas ler... 

dr mlm sblm tu lg dh asik ujan je.. beberapa hari seblm tu dok ujan petang.. nak balik pun dok berangkut payung.. jam 6 petang dh cm 7.30mlm.. gelapppp.... 

sbb dr mlm seblm nye dh kehujanan kan... pagi tu kabus smpai tutup klcc.. mula2 aku igt mata aku menipu le kan.. tp tgk betul2 smpai building BSN tu pun kurang kejelasan nye mmg2 le klcc ditutupi.. dok pk2 lg.. weyh!! aku kn kl ke kat cameron.. agknye cameron pun x berkabus cmni kan.. hehehe..

kan best klu hari2 cmni.. maksud aku sejuk ler.. xmo berhujanan.. sbb KL ni klu hujan dtg cm curah air dr langit lebatnya... skali kalau panas datang.. uiiii... kalah gurun sahara.. isk aku ni.. lelebih kan.. tuh sume keja Tuhan.. bersyukur le time hujan/panas Tuhan x kasi aku demam/ selsema/ batuk.. ade tu yg bile hujan/ panas.. dtg le sume2 penyakit.. kdg2 bukan betul pun.. sengaja dibuat2.. minta simpati.. jwb tuk perangai cmtu.. "ala, standet ler mucim2 hujan/ panas ni.. demam la.. sakit tekak la.. batuk la... hadap je lah...kira baik dpt demam/ batuk je.. kot Tuhan sayang ko lebih dicabut nya nyawa terus time tu xde dh nak dtg kesedaran..xleh nk buat ape dah.."  *ada yg tertunduk malu dgn penuh keinsafan*

No comments: