Tuesday, March 8, 2011

Cengal Besar Part 2 - Bandar Al-Muktafi Billah Shah


reach bdr Al-Muktafi Billah Shah ntah pukul brape.. kwsn rehat ni ade plak petrol station n restoran..
aku dh xlarat nk tinjau kwsn sbb aku bukan bakal adun jd nye selamba badak le aku tarik sleeping bag n tdo kt kosi tepi restoran tuh.. seb baik ade kosi wakaf byk2 situh..

kul 8 pg dh ade kerahan..kunun nk gerak ler.. mana2 nk mandi ker.. nk sarapan ker.. nk mendaftar lg ker.. sume kt sini ler mulanyer.. aicheh...

sambil tu ade briefing tuk next session convoy..


muahaha...org dok sebok bg arahan aku dok sebok amek pix.. eh suka lah.. hp aku ade kamera.. guna lar..


kusyuk dengar arahan.. dgr je lh.. msuk tinger kanan kuar tinger kiri.. ker arahan tu smpai kt cuping tinger jer.. xtembus msuk lam tinger.. hahaha...


ptt yg bg arahan sorg dua je.. yg lain lorat2 dok ats tu.. seb baik tangga batu.. lau tangga kayu?
"no comment"

beratur-beratur.. nak menari poco2.. hahaha... apeke orange je sume.. nmpk cm x ramai kn.. ade yg ngelat xmsuk lam pix nih.. dok mls nk beratur le tuh.. kt sini ade belajar tepuk penghargaan la plak.. tepuk tangan tepuk dada.. tepuk2 kaki anda.. hentak kaki kanan..pijak kaki kiri.. n *muacks*.. hahaha..  terhibur gak..pg2 dh wat senaman.. xde le lemau jer.. kan?

pasni convoy ek.. tungggguuuuu.....

No comments: