Friday, March 11, 2011

Jumaat hari yang di tag

:')

tak penah2 kena tag weyh.. ari ni kena plak gn puan syafa.. hahaha.. thnx ek syafa.. i loike!!

stylish blogger award koooo... style le sgt aku nih kan.. well!! wait till u c my new me. *wink*

so, kriteria tuk dpt blog ni (kriteria?)

  • to thank those who awarded me
  • to write 7 and few things about me
  • to award it to others to keep the cycle going
  • to inform those recipient(s)


 

1. to thank those who award me?    
- Yes, i thank cik syafa ops... puan syafa lh.. hihihi..

2. to write 7 and few things about me?  
- i am a nice girl.. hahaha puji diri sendiri plak..
- aku seorang yang nampak ganas lagi sombong tp sebenarnya sensitip (dgr lagu Anuar Zain pun meleleh)
- seorang yang nampak berani tp menggeletar kepala lutut klu kena wat aksi2 berani nih.. (wpun cuma drive keta bf ku yg ala2 keta kebal tuh)
- sgt suka mengusik org dan sgt manja.. udah kata ank bongsu kan..tp aku bermanja tgk org gk ler.. xsume org aku dok melentok liuk..
- jgn bg aku jd ketua, semua kerja x jalan tp bg aku kerja dan aku akn buat.
- jenis yg xberapa nk amek kisah hal org lain.. janji kerja aku siap!!
- sukar memaafkan org (klu guna org ke-3 @ berhadapan dgn org ego).. tp mudah melupakan kejadian bile dh maafkan org...

3. to award it to others to keep the cycle going
terima lah pemenang award ini

4. to inform those recipient(s)
- baeek... sila cek kotak komen anda ek ladies...

1 comment:

nurainie.ismail said...

baek!!baru on blog!huuu..yeay!!dapat award!!!