Sunday, December 12, 2010

WIP - Project Dec - No 7 Complete

wpun kekurangan sumber tp aku cube usahakan gak Project Dec aku..

wah ko babyyyyyy..... nk yg cantik sgt le kunun... kalah nti pengantins...
hahaha... misi berjaya tp agk sukar tuk direalisasikan pd mula2.. 
jenuh gak le kaki ni berjalan.. abes sume kedai juai baju kt Jln TAR tuh aku masuk.. dh jmpe yg berpatutan tp  saiz plak xdak.. haruslah xde gerangan rajin yg nk menjahit hatta takat jahit jelujur jerk.hahaha...

jln punya jln smpai le ke 1st Lady..
baju nye byk yg cantik2 tp tgk org gk yg pakai.. ade yg xsedap kt badan kn...
tp kan...
tapiiiiiiiiiiiii..   
baju yg berkenan dihati xdak plak kaler itammmmmmmm......
sila abaikan tanda harga itewwww....

cantik kn?
fesyen moden dgn leher tgi cm cheongsam/turtle neck
potongan baju yg senget bersama kain ala2 duyung gituh... (korunk phm x mksud aku?) 
cantik sgt kt mata aku.. tp xde kaler itam!!!
cedeyh taw.. :(

IP..bj i nti nk wat ceni leh x? ermm....menarik klu letak beads instead pkai sulam2 nih.. bunga tuh bunga sulam.. bukan jahit manik pun.. isk!!! dh ke lain pulak dh nih... 

wateva pungggg... mission no.7 dh complete.. alhamdulillah...

nti proceed tuk no.9 tp recce dlu lar...

No comments: