Wednesday, December 29, 2010

Saya Blogger Selangor

1. Saya blogger Selangor...

2. Sesiapa yg dari Selangor boleh lah terus ke sini -->>.link

3. Nama ? cm dh termaktub kt blog nih.. sila pangei aku babyarisha @ baby @ arisha. mana2 pun terima...kenapa babyarisha? nti aku wat satu entry tuk nama tersebut. sekian.

4. Status? single but not available.. currently ade bf.. *kot-dia tu bf aku ke x ntah la*. tp sbb dh dpt lari dr soklan bile nk bwk bf jmpe makpak (soklan dr bapakku) aku anggap aku msih single n available krn xde org yg berani ckp kt aku nk msuk meminang.. hahaha..

5. Hubungkait? ops silap.. hubungi aku melalui fb: cik alin babyarisha, twitter: babyarisha, ym/gtalk: babyarisha dan yahoo mail/ gmail: babyarisha. <--xdak commercial value nama nih..

6. Daerah/jajahan? jajahan tuh dh cm blaja sejarah lama plak.. hahaha.. kira2 daerah Petaling Jaya le kot-jgn tye pape psal PJ kt aku.. aku xtau!!!

7. Tmpt tinggal? Kelana Jaya/ Sunway - wah..wah..mcm playground plak.. tp tuh le tmpt yg aku slalu ade.. cm pit stop plak ek.. klu xde kt 2tmpt ni makna nye aku pegi cari playground baru le tuh..

8. Tmpt menarik? Sunway Lagoon.....tuk budak2 menarik le kot.. Sunway Pyramid.... tuk shopping/dating/ movie.. tp kt Kelana Jaya ada banyakkkkkkkkkkkkkk kedai makan/restoran specially kt area dataran glomac tuh.. ala senang cite kt area2 bank cimb/public bank tuh ler.. mewah mkn ler kn.. lg yg menarik selain menolak? pasar mlm. isnin kt kg lindungan bulan, selasa kt jln utama SS3, rabu aku p jauh sket kt penchala n sabtu kt wisma FAM. menarik kannn.....

yesza... wpun aku terlepas pandang kategori sahabat blogger mengikut negeri nih tp aku gigihkan dlm gigil buat entry nih.. thnx to dear amy sbb dok melepak kt page dia le aku terpanggil nk ke page BPM. ade TT session tuk blogger Selangor? sila tgl kn komen.. insyallah aku akn hadir bersama supir.. (xnk tgl supir nih-nti dia sesat aku yg susah ati, aku sesat xpe). Selamat datang blogger Selangor...

4 comments:

Anonymous said...

hii.. selamat datang warga selangor.een

Unknown said...

hye blogger selangor.. dtg sini dann follow.. follow me back!

syazana amira said...

salam ziarah dari nana :D

Unknown said...

slam kenal utk blogger selangor..=)