Tuesday, December 21, 2010

PILIH THEME BLOG sw33tdarling.com

owh..another giveaway.. murah le rezki org yg nk bagi hadiah kt aku ..
hahaha..perasan kununnya dpt hadiah ler..

org yg nk bg hadiah ni suh pilih theme baru tuk blog dia..
setelah saya men'vote utk memilih satu antara enam pilihan yg diberi..

pd mulanya nk pilih Lady Pro sbb mmg kaler pink n grey mmg matching lah..
plus seorang halimunan xperlu nk show off sgt siapa dia.. klu x, xkn nk jd halimunan kan..
sah2 le halimunan tu xbg org lain nmpk diri dia..(mengarut dh ni).. STOP!!

cantik x? cantik kn.. background kaler grey (fav color nih)
kena plak klu font tuh kaler black or dark purple.. mmg ler cung wor....
tp..
tapi...

aku pilih yg ini.. Lady Green..
y?
it got three column so my dear sw33tdarling leh balance kan on post entry, semua advertorial, pics, etc lah kn..so bile ade new readers, he/she x perlu lah nk scroll jauh2 smpai ke bwh tuk cari entry yg dolu2.. cth nya bile aku jd follower baru tuk sesebuah blog.. aku bukan saje nk bc ape yg terkini dlm blog tu tp tuk mengenali lebih dekat gn penulis blog, aku akn bc post2 yg lama.. so dgn ade 3 column ats muka blog sw33tdarling senanglah kiranya aku yg suka membaca ni mencari bahan utk dibaca.. ade paham? hahaha..

nego gn sw33tdarling.com n she said tag hajeler kwn2..janji tag 3org.. yg kena tag tuh nk buat ke x contest ni lantakkan depa.. so aku nk tag biqque, Nashays & CikSyafa . sekian blogger tegar silalah Pilih Theme Blog tuk sw33tdarling.com

Jgn lupe yer.. tarikh tutup adalah pd 14 Jan 2010 pd jam 11.59mlm.. malam? malam yer.. bukan tengahari.. di malam hari seminit sblm tepat 12tgh mlm.. okes? everybody join d contest.. its giveaway time yo'lls..

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

hehehe..
thanks sudi join & gud luck!
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

babyarisha said...

gigih buat entry ni sambil gigil2 dlm opis..