Wednesday, June 9, 2010

Typical Malaysia

hv u ols ever heard of typical malaysia?
wat do u noe bout wat is typical or non-typical?
haiizzz...
ni aku nk cite psal tabiat org malaysia.. or typical malaysian attitude..
bukan aku nk bughuk kn negara aku
aku syg malaysia..
tp org2 yg dok dlm malaysia yg pakai bj lawa siap ber-tie, cantik berbaju kurung, comel gn skirt depa n very elegen wit office dress mereka.
namun!!
hah..part ni yg best.
namun bile part naik train tu xreti plak ko nk msuk dlm2 sket
dok le bertempek kt dpn pintu..
smpaikan org lain nk naik train pun xleh..
tp bile ko naik, boleh je ko tolak2 org dlm train tu suh msuk ke dlm lg
tp bile time ko naik wpun train tu x penuh ko wat muka bodo/selamba kunun pk cun/ lawa/ macho bergayut kt tepi pintu train.
aku xtau nk kategori kn sbg typical/ non-typical attitude.
tp nmpk sgt2 le attitude sesetengah org yg dok dlm malaysia ni..
specially yg keja area2 golden triangle. tempat mmg sebok..
haizz.. kenang kn x byk duit le aku gagahkn naik public transport. klu ade byk duit lama dh aku naik keta..hahaha..

No comments: