Tuesday, January 4, 2011

A new me.. New me?

bertukarrrr....... *pengaruh cerita jgn pdg blkg congkak*
eh..bukan jd nenek tua lor... apesal plak jd nenek plak nih.. sy mau jd seorg puteri.. ops.. bukan puteri katak mahupun puteri gonggok yer..
.
.
.
.
.
.

saya mahu menjadi puteri............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

puteri japang
.
.

ops...puteri jepun lah... tepi rumah..tepi kolam.. seb lah x jatuh lam kolam tuh klu x harus le kena geget dek ikan koi jepung tuh...

hahaha... cantik molek comel aku pakai kimono nih... berangan cm duk kt jepun plak tp nye ade kt Japanse Village jerk..hahaha.. klu awek jepun pkai kimono sarung selipar cm terompah tuh aku sarung selipar jepun jerk..awek cino yg sediakan aku tuh..uiiiiii sungguh xde mesra alam sekitar.. 

 owh mek posing ala2 ayu gituh.. agk kurang isi dlm vontot tu wpun mek dh tonggek smpai sakit tulang belakang mek.. hahaha.. alahmakkkk.... photog mek ni xreti nk adjust suh mek posing.. nk kena suruh snap br ledia snap..lau tidak.. harus camera compact tu simpan lam poket suor.. cm le ade org nk curik kan,... 
menyamps tau mek...

sat mek nk nanges esak2 sambil geget tisu... tunggukan epidod gadis berkimono dgn selipar jepun.

2 comments:

Biqque said...

pe lagi, guna la gambar ni utk contest!

babyarisha said...

yer... spt biase saya kn peserta terakhir.. jd sila sabar yer.. byk lg yg shanteq2 lum kuar dr kepompong..