Thursday, January 6, 2011

Gadis berkimono dgn selipar jepun 2

dgn ini beta mencemar kaki memakai selipar jepung sajerk.

sobab eee.. nan ado terompah ala2 ppuan geisha tuh.. den ni lamo dh berkonan nk pkai kimono ni.. berkonan nk nari2 cm geisha kt jepung tuh.. 

taman eee ponuh gn batu2 bosar.. ikan2 pun bosar2.. salah langkah nti masuk dlm air tu.. loncun den..

udah nti tuka namo e.. bukan laie si gadis berkimono dgn selipar jepun.. tp gadis berkimono terjun lam kolam ikan koi jepun. hahaha...

kah.kah.kah..
.
.
.
gelak le weyh.. cian aku gelak sorg2.. *minta simpati.. (sila gelakkan saya)
.
.


owh seorang gadis penunggu setia..bukan penunggu rumah berhantu yer.. jauh skali penunggu kubur..
*hotak ang..*

perhatian.. sila tenung pd rambut aku tuh..

tenung betul2 kay.. jg dok kelip2 kunun takut kuar muka antu situ.. xde maknanyer..



kita tgk close up sket..
yer..ade yg mengatakan saya telah memotong pendek rambut saya..
ade spekulasi tersebar yg saya memakai rambut pelsu..
*motif org nk speku ko baby weyh..ko igt ko retis kerrrrr?


menjawab soalan wartawan tiada gaji "saya tidak memotong rambut saya mahupun memakai rambut palsu atau wig.. saya cuma sepitkan ke belakang sahaja rambut saya itu.. salah ker?" *motif mengikut gossip tersebar skrg.

jgn lh speku saya.. jgn lh lontar kn tohmahan liar.. saya tak bersalah

owh posing cantek wpun dipenjara... hahaha...

*dont speku2 mek ek.. mek ikhlas dlm industri ni.. mek ori.. <--xde motif tertentu*

owh..wpun kimono ku kureng kecantikan keaslian nyer namun aku cube buat kimono aku jd cantik. sekaligus gn aku2 pun cantek.. sbb cameraman aku xreti nk suh aku posing cantek2. cheh!!!!

No comments: