Wednesday, January 5, 2011

Gadis berkimono dgn selipar jepun

dengan ini seorang gadis sedang dipersiapkan untuk mengadap raja...

tanpa rasa ragu.. seorang dayang cuba membantu si gadis mengenakan sepersalinan pakaian yang indah-indah supaya sang raja terpaut mata pada si gadis..

dan si gadis mengenakan pakaian
.
.
.
.

sah2 topik berkimono kan.. xkn aku nk tuka baju ke sarung nangka plak..
hahahaha...
hahahaha...

a very x jd nak menggedik kt sini.. amoi ni muka tatak sinyum...tatak mau kawan2..
sebenornye aku nk pkai kimono yg kaler merah kt tepi tuh.. tp amoi tu kata kimono tu pjg sgt tuk aku..

"nanti u jatuh la"

cheh..yg jatuh aku...yg sakit aku..lantak aku ler..


tapi sbb xnk byk kerenah.. aku pakai je ah kaler yg xbrape nk cung nih..
lgi2 plak x sabar nk posing getik pusing2 kt taman jepang tuh..
ade org dh kuarkan kamera dr poket jeans dia..

isk.. org lum siap lg mau amek pic..

sabar le cik oi....

sebentar lg beta akn keluar utk bermesra dgn rakyat jelata semua
.
.
.
sabar ya... perlu bersiap lebih molek lg... cherioss..

2 comments:

Fariza said...

hi.

best kan pergi bukit tinggi.
wiwit. comel pakai kimono.
amoi tu xmau smile ea.
hik3.
nasib baik time sy g, amoi yg lain friendly sgt. siap tlg sy ambil pict byk2.

enjoy...

Unknown said...

waaaah tanteknya!puteri jepong hehe ^__^