Friday, January 7, 2011

Gadis berkimono dgn selipar jepun 4

sbnr nye dh xde sesi amek gmbor lg.. sbb bile aku p blik kt rumah yg kasi sewa kimono nih, amoi tu cpat2 sound.. nk bukak dh? hek eleh.. dh le kata 15min kt tmn 10mins kt ats rumah.. lum seminit lg ats rumah  ko dh sound suh bukak ek.. weyh.. aku byr ler.. tp gn selamba aku ckp, nti2 i nk amek gmbr lg.. xpuas.. i byr mayh!! 

 ini kt... kt mana ek..ntah..ghumah ni byk bhgn.. den lupo!

tompek samo nih.. den tuka2 sket yo lighting dio nih..

posing dr belakang.. weyh..."xde vontot.. leper jerk" - aku agk hana sure ckp ceni kt aku.. hahaha...

agk2 gedik berdiri di situ.. klu wat sume hitam putih sure cm ala2 gmbor lama...

sobab an den ni tak pandai nk godek lobih2.. den bagi an gambo cmni lah.. nti ado rezki duit lebih den rembat lh single lense yerk...

No comments: