Tuesday, May 28, 2013

Berhabuk, bersawang dan..... ber hape ntah lagi

Ya Salam... 2 bulan lebih gak ler aku tinggalkan blog ni... SEDIH!! mana tak nyer.. asal nak bukak blog ade keja mari.. asal nak on internet time tu lah plan macam2 datang... haish.. dari sarat mengandung sampai dah nak abis pantang baru ade can nak godek blog sendiri.. Sian blog ni..tak terbela.. tapi Insyallah akan aku usahakan untuk memeriahkan kembali blog yang tak seberapa ini.. cerita apa? Macam2 ada..

Owh! aku dah selamat bersalin.. April lepas, baby boy.. nanti aku start cerita pengalaman bersalin.. dari awal  rasa nak bersalin sampai la abis pantang.. aku try tuk ringkas kan tanpa rasa emosi yang melampau supaya blog ni bukan hanya cerita pasal anak dan susu ebm sahaja..nanti ade orang buring plak.. kita selitkan dengan cerita lain juga.. orait?

Till esok plak..sementara aku masih cuti bersalin ni.. aku cuba tuk blogging setiap hari..ni dah kebas kaki, baby tido atas riba.. kejang dah ni.. ok bai..

No comments: