Friday, March 30, 2012

Pormtip....Thaii

Sawadekapppp...
Kap khun kap..

murah rezeki umat yang dok belanja aku makan... moga sentiasa dimurahkan rezeki dipanjangkan umur diberkati dilindungi olehNya. amin~

let's go thru all picca.. so sorry lah sbb gambar tak cantik.. hp cap ayam katenyer...

somtam.. sedap.. masam masam pedas. n ops.. somtam ni sayur betik muda yer bukan mangga muda. sila jgn tersilap plak.. tapi memang layan la gn nasi panas.. auw!!!

ice lemon tea yang sejuk menyegarkan anak tekak u yang kehausan. tuh jari-jemari yang membayar makanan saya pd malam hari itu.

siakap stim. erk??? halia xjumpa tapi bawang putih nye dah macam sayur campur plak aku tengok. banyak nye...

dan dessert anda yang berharga RM5.50 for small plate. yang boleh layan time2 tu hanya tembikai sajerk. epal n oren? erk??? last2 aku tapau.. balik umah bikin epal/ oren jus.

the interior..

review? the food was okay lah.. price reasonable.. environment pun cantik but the service a bit slow. dinner time tp yang dok kulu kilir 2-3orang jer.. 3x gak aku panggil nk minta menu book. haram tak mendapat sampai kena bangun tunjuk diri baru ada yang menghantar menu. then not to forget ade mention 10% service charge with 5% govt tax. oh? mengalahkan setabak/ resepi rahsia pulak nye dia adoi... pasni kalau nak charge cmni silalah tambah staff yer...staff yg ade pun cam tak reti nak berbahasa melayu jerk.

sorry lah i'm so lazy to search for any link to this restaurant tapi restaurant ni terletak di bdr sri permaisuri.. dekat shoplot baru tuh.. bhgn tgh2 gitu.. #eh.. sila lah cari sendiri yer.. maaf tak byk membantu.. hehehe..
lau rajin leh le g mkn nti bagi rebiew ke aku ek.. cherios..

No comments: