Monday, December 12, 2011

I am jet lag

ye ah tu jet lag. tak penah2 fly lebih dari 2 jam pun. hahaha...
tapi memang kurang tido sbb unplanned plan. tuh nanti aku cerita sbb gambar sume kat hp lain.

tapi sebab kan unplanned plan ni le yang dok kekurangan tido. tido tepi jalan je singgah rnr tumpang tido kat parking je. terpaksa berhenti smpai 2-3x sbb tak larat nak drive hakikatnya dari Tapah je pun nak balik KL. tapi dah jam 3-4pg takde nye yang larat nak memandu dah. sah2 plak aku ni dah terbelahak lebih 3x masa jalan jam ular kena palu. kepala dah bengang, perut penuh angin.

singgah rnr tapah tuk rest kan mata.. tu pun dpt 1 jam je.. pilot ku dah bwk keta cm ular kena palu gak. kena jerit baru dia tersedar balik. so, decide to stop kat rnr rawang plak. kali ni memang lama tido. dpt le dlm 3jam. tu pun sbb aku dha kepanasan dlm keta. (info: tido tak on enjin tak on aircond tingkap bukak besar 2jari je. bayangkan cane)

so woke up sunday morning feeling lost tapi kat rnr je pun. pilot dah basuh muka so we're on drove back home. sampai jam 10pg kat umah. Oren cam biase akan mengiau sedih sbb kena tinggal. and for sure kelaparan le tu. memang tak bajet le nak kuar smpai tak balik umah malamnye sbb ikot plan kena balik sblm 11mlm lg. ni keesokan harinya baru nak smpai umah.

tgk budak kecik ni. badan dh panjang. dah tak muat dah bakul tuh. kena beli bakul baru le tuk tempat tido dia..

manja melampau sbb kena tinggal 1 hr tak bgtau awl2. seb baik dah siap makanan dia cukup2 je. ni pun Oren kedemaman sbb kerinduan. hahaha.. yer.. wpun siang hari dh puas tido gn aku malam aku dok layan tv pun dok tido gak budak kecik nih. hasilnya.. lelap ats dada aku ler.. bhahahaha..

ops.. jgn boring baca entry kali ni ek.. cite pasal tak ckup tido tapi show off muka kucing je lebih. hahaha.. entry unplanned plan tu kita cite esok2 je.. nak cari jalan cane nk transfer gambar dr hp bila xde kabel nih.. erm...

No comments: