Tuesday, April 26, 2011

Manja~

manja kan bini hadiahkan set pinggan mangkuk

manja kan anak hadiahkan set pinggan mangkuk.. (barbie set lah)
tapi ade gak yang dapat kereta mewah (remote control car)

*quote tiada kena-mengena antara hidup dengan mati*


manja kan diri?

jom kita p spa....


hahaha... sedap nya memanjakan diri sendiri selepas seharian bekerja..

wah kununnya bekerja cam buruh ler tapi dok saja kat kosi opis tu sampai naik keras punggong. tapi sebab dah lama meninggalkan aktiviti memanjakan diri ni...  *sket2 p sungai..sket2 msuk utan - manja apakah itu?*

setelah berjaya membeli vhr dari milkadeal.com dan menetapkan tarikh.. tu pun setelah bertukar tarikh lebih 2x. 1 date x sesuai 1 date lg stuck dlm jam. So gigih la aku p sendiri ari sabtu mgu lalu. Wah!! seb baik le jumpa gak salon ni wpun mula2 berpusing salah jalan ke Sunway Giza.. Location kat The Strand tapi aku cueh belok area Bawal Power. Lewat2 pun sampai gak le ke Eve De Beauty. ghupe nye aku sorg je customer yg book time tuh.. 6.30pm ko... minah salon tuh pun kalut2 nak massage aku.. muahaha...



1jam 30mins tuk scrub, jakuzi spa n massage.. wow leyh... gedik2 bontot aku melayan jakuzi spa tu.. siap berangan ler kunun ade rumah sendiri nak pasang satu jakuzi tub lam master bedroom. wah!!! mat jenin punya berangan kan... syiok gak le dlm 20mins berendam.. terasa giler air tuh kuat melanggar tubuh mungil ku ini..

time layan massage? pergh!! terjerit2 cumil gak ler.. sakit wor.. lg plak minah tu sound yg muscle aku sume dh keras.. susah dia nk massage.. sorry lor amoi, gua cm buruh kasar sini kelja, stress traffic jam, stress naik public transport lg.. stress2 wor... but serius lor.. 10mins je sakit pastu ape minah tu buat aku xtau, sedar2 dah siap.. mmg best lah dia massage.. smpai tdo2.. muahaha...

nak pegi manjakan diri lagi.. tp nti kita beli lagi vch ek.. tgu promo dr milkadeal.com. skg ni dok tgu je usha baik kat sini as, ari ni dh beli vch tuh another spa/massage. wow.. terbaik lah...

No comments: