Friday, April 29, 2011

Makan kenyang kenyang yer....

akibat kepusingan di SS2 mencari badminton court hanya semata mata nak pass chart paint n meredah ceruk belakang kedai mencari parking tapi last last kedai fav Murni SS2 tutup plak. Eh? ape kes.. dan kemalasan nak ke Penchala yg kununnya nak pekena Sambal Hijau jadi singgah saja ke Uptown Damansara..

Dalam hati dh terpikir nak makan rojak lah, soup lah, tauhu bakar lah sbb xnak makan nasi. punca xnak makan nasi sbb aku rasa impactnya bila jeans dah ketat dan paha dah berlaga.
aduh..masalah tuh..tapi kalau xdpt nasi nti mlm kebuluran plak. dah terbiasa dgn menu nasi tuk makan malam. ni la bahana nyer. hehehe.
pusing Uptown Damansara lg2 plak time gaji mmg jgn ko mimpi dpt parking belah depan2 Uptown.so bile nak pusing n get our fav parking spot aku ternampak satu kedai nasi arab.
Eh? ni kedai baru! jom try..

order apa yg patut je.. dtg pun yg patut2 gak. hahaha.. 2 mangkuk comel sup, 2 sayur n 2 cili.

dan seperti biase kalau mkn nasi arab menu aku ialah chicken khabsa. silap besar le amek menu sorg 1 sbb nasi dia melampau byknyer.. nasi tu klu share pun leh kembung perut tau...

dan IP amek lamb khabsa. xde menu lain dh.. psal dia le aku tau mkn lauk kambing. lau x, kompem aku xlayan lauk kambing ni sbb family ade genetik kepantangan daging kambing. tu yg skali skala aku langgar pantang tuh.. hehehe.. sorry ibu, sesekali teringin...

cara je nak potong napsu yg kembung bangat ni.. IP amek teh o limau suam. aku boleh layan carrot juice. hasilnya 2-2 x abes. ni lah kata Malaysia ni mewah makanan dan mewah pembaziran. klu sedekah lg baik tau. hahaha... pasni kena pantang balik nk mkn2 kambing. kurangkan pengambilan nasi, gula dan garam dlm makanan. belajar mkn sayur dgn byk. buah2an pun penting jugak. sbb? meggi saya suda kembang..

eh..eh.. bukan2.. tuh alex raja lawak. sbb aku? jeans dh ketat paha dah berlaga. muahaha...

No comments: