Friday, September 14, 2007

Warna Kelam

br pas entry warna2 ceria. tiba2 ptg ni ade plak dark cloud menyibuk lam jiwa. wanna noe y?
remember d ego entry? huh!! wat hal lg lor..
dont like ppl compared me wif other person.
we do hv our own thought rite? i do respect others comment bout me tp bile dh menyamakan aku gn org lain, tuh dh lebih!! tis is d 3rd point. just wait till i blow out!! tempah maut ler klu kna gn mulot aku. 2 tell u d truth mr.T.. aku xdak insurance mulot ek. tp lam gelak2, usik2 aku klu aku sound mmg tepat kna batang idung ko, jgn nk marah ek. moga ko cepat sedar ler..
mmg dh jd kepantangan kot lam diri nie. mmg xleh klu org compare2 kn aku gn org lain. kamon lor.. sume org xperfect. sume org ade pro n cons lam diri. & pada aku, lam hubungan pulok specially between a guy n a girl : kelemahan/kekurangan org tuh menutup kelemahan kita. pls keep it in mind lor babe. we're not perfect. Yes! Manusia adalah makhluk ciptaan-Nya yg paling sempurna tp manusia tidak sempurna sepenuhnye. perempuan d'cipta dr tulang rusuk kiri lelaki utk lelaki itu melindungi, bukan menjatuhkan @ menghina.
skali lg aku nk ulang. 3point yer. pasni, no more nice babyarisha, no more friendly n good babyarisha. no more charming angel babyarisha.
it's time for WAR!! mmg nk tempah MAUT!!

No comments: