Friday, September 7, 2007

Red Team vs NSTP

An invitation by red mummy to a futsal friendly match wif nstp geng.
pergh..entry english ler pulok!! t'belit lidah aku!!
n aku hadir lmbt gn kwn aku cz pakwe ke bengkel dlu utk m'betulkn tuning yg xbetul.
smpei2 nstp bangsar,igtkn game dh start tp lmbt gak..so xde ler rasa b'salah sgt ek..
*sorry mak merah, i mmg susah tepati masa. tp ttp smpei gak kn...*
posing dr luor court sebenornye...
ni ler kwnku c lily-lulu ank cino comey lote. yer ker cino? ala2 jer kot. ntah!!
lily is d official photograper to d red family. amboih..official ko lily..

smile~~ red gurl ni klu bab b'gambor mmg posing baekkk

''pandanglah~~ lihatlah~ sapa yg paling comei antara kita~~''
''marilah~ tuan puan semua~ pilih sapa yg cantik, yg paling comei antara semua"

a very posing vouge by fairuz.yg lain2 maintain jerk. huhu

1st try out tuk kumpul sume2 b'gambor.

2nd try out. still xleh wat sume kumpul.
ank2~~ yg lelaki d'depan..yg pompuan dok bakang ler... posing2~~

amboih aih!! lelebih plak posingnyer..
uih cik rudy kita.. tuh2..cik fairuz, xkalah posingnyer..

dan masih b'posing. leh ler cam team bola..
yg merah as players n yg pink as pom2 gurlzz..
kelass kn?
kami menang dgn mata 20 b'balas 13. agaknye ler.. ikot kiraan mak merah lain pulok.
yg 4 sure, time aku jg gol bola bolos 1 jerk tuh pun c epi yg rembat. xready pape tau2 bola tuh b'desup tepi aku n terus ''ggoolllllllll''. eh, tp epi bukan geng aku mlm tuh, dh kna curi yg nstp.
heh!! seb baek xd'rembatnye aku yg tecik tgh jg gol tuh. b'tuahnye epi.
game abes kul 10++. aku nk balik cpat cz lapor giler..
kwn aku tuh, ops!! xdak link pulok.. cm biase, trus g cafe n mkn2. layan wrestling kt secawan kopi pastu balik. giler ngantok ah!!
but surely enjoy d game. as per mak merah said, aku c mak nenek mulot kepoh dr luar court yg byk masa lapang. byk ler sgt masa aku nie mak merah.
dateline xt'kejar nie cz best lg kejar bola..
wakaka..
thnx 2 dear mak merah n lulu tomey2 cz pics2 yg i tepek lam blog ni adalah hasil air tgn mereka b'dua. ku curik dr blogmu wahai mak merah n lulu tomey.
time kasih daun keladi, esok2 den curi gambor lagi..
tp igt, jgn maen gn daun keladi tuh. nnt jd gatal cm minah lam entry nie n nie.

1 comment:

MOLY said...

ehehehehe ..
kemain lagi baby eh
:P

amik jek curik jek gambo2 tuh
eden ijin kan

ngeh ngeh ~

heppy weekend
deting ke ??? oopS ! :P