Monday, July 16, 2007

Saturday jalan2 cari makan

saturday lst wk jln2 to dusun member akak aku kt hulu langat. my 1st time g so, sesat ler,, hana condifent jerk bw keta jln terus..nk cari bt. 18 smpai nyer ke bt. 20 1/2. jauh seyh.. u-turn n ask around br jmpe. cm biase..kja aku lam keta pegang adik..sesambil snap2 pics. tat's me wif bonnie n a new gurl.. en.rashidnye ank buah.. bonnie like baby so much.. naik rimas gurl nie..aku plak baik ati nk pegang gurl while en.rashid n wife pekena durian. reason g dusun hulu langat ni cz ade party durian.. d'sbbkn aku ni xheran gn durian so aku xde ler amek pic durian yg b'puluh2 bijinyer.. xheran gak gn buah manggis n rambutan yg b'lambak2 kt lam bakul.

n tis is babyarisha eating durian.dpt 4 ulas jerk.dh kira bagus ler.. hana bet rm50 klu aku dpt abeskn 1bj..adei.. 4ulas pun dh penin b'hari2.. 1bj? mau pengsan kt dusun tuh. tuh pun balik umah dh pitam. yer ar.. gn xcukup tdo layan midnite harry potter lg.. lepak2ing kt damansara lg.. mau x penin aku! pekena durian plak time tghr gat2. kul 1tghr. time matahari tgh memancar sinarnye gn ceria..seb baek kt dusun tuh redup..klu x, mau pitam aku.. wakaka.. penangan durian 4 ulas..
ha..yg nie mkn rambutan..posing beb.. aku ni mmg gile b'gmbor n b'posing.. wakaka..


n tis is amira syazwin. ank buah kesayangan aku.. tgh layan rambutan ank nie.. durian, manggis sume xsedap kt lidah dia.. rambutan jerk yg ok..lantak ler kak!! asal ko mkn





tat's ibu n bonnie..ntah ape ler dak tecik comey ni nak..











alemak..1 pic t'delete.. hampes!!!
nite comes.. g mkn kt mines wif family..pastu jln2 ler..
ni pic staircase kt luar mines tuh...kat area wonderland park..


















hoho..tat's me. tp gmbor plak gelap..hana ni mmg xpndai nk snap pic guna k800i aku..xpe ler..nnt2 leh adjust..

tat's all 4 saturday.. d day start at d f-ternoon n end at nite e.t.a 11pm. pastu sume2 t'bongkang. wakaka..

No comments: