Thursday, December 30, 2010

Saya Anak Malaysia

Entry yg sepatutnya ialah saya bangga jadi anak Malaysia...tp aku tangguhkan dlu sbb nk cite psal bola..
hakikat wpun team harimau malaya kalah 1-2 dgn indonesia tp ttp menang aggregate 4-2..

demi negara yang tercinta~ *nyanyi sat* aku berjaya wat IP terpaku dpn tv dan menjerit Gooolllllllllll...
hahaha..penat umpan dia tgk bola. seb le live telecast from indonesia di tv1..klu delay telecast haruslah aku tido n tgk paper d next day.. hahaha...

ok2..cite psal bola ek.. Harimau Malaya lawan gn Garuda. 1st leg kita menang 3-0 kt bukit jalil.. ok. sume dh tau kan.. 2nd leg dgn kawalan ketat, gn muka player yg stress, gn taktik yg kurang menjadi.. dgn gol yg bolos 2x.. kita dpt 1 gol jerk.. namun kita ttp juara.. sbb main ikot aggregate.

aku sakit jantung betul le gn ank2 buah Rajagopal nih.. apesal le suke main kejar ayam depan gollie?
n nasib baik masa bolos 2bjk tuh aku xde dpn tv..dok sebok lorat membasuh periuk tk dapo.. hahaha.. xde le frust sgt kn..

aku xleh nk ckp byk..sbb bukan aku yg dok dlm padang men bola.. tp feeling be in d stadium gn tgk kt umah mmg diff. tgk kt mamak lg layannnn...hahaha... n sbb aku xde kt stadium bung karno jakarta mlm td aku xleh le nk bg feeling2 over kt sini.. as we all knew, Malaysia won AFF Suzuki Cup 2010 last night. Noktah!

PM Datuk Seri Najib Tun Razak mengisytiharkan Jumaat cuti..hehehe...
buat korunk2 kt luar sana.. meraikan hero2 malaya nih..
jgn lupa income tax, jgn lupa zakat pendapatan.. (xde kena mengena kay)

Majulah Sukan untuk Negara.

aku jmpe blog org tuh...jmpe blog org nih... weyh!!! ko ni awex dia ke fanatik dia ek.. konpius sat.

sapa org tuh? mana leh bgtaw.. wek.wek..

No comments: