Friday, December 31, 2010

Penutup Tirai

bukan nk tutup tirai blog nih..tp entry penutup tirai 2010..bermula gn januari 2010 smpai disember 2010.
mari kita korek...apa yg menarik dan menolak sepjg thn dua ribu sepuluh....

Jan - berjaya menjadi seorg pelajar.. hamek ko baby, 4thn lg br nk grade. kwn2 baya ko dh kuar Uni dah keja besor2 dh..ko br nk mula? xpe2..usaha tangga jaya..jgn naik eskelator nti tersepit kaki.. hahaha...

Feb - merajuk berblogging sbb ade org kaco.. "ko punya mslh gn aku2 skali terbabit.. sakit jiwa ke ko?"

Mac - aku bizi gile, blog x update sebulan kay.. sbb tau ade org guna isi blog aku tuk jatuhkan aku.. tuk gaduh gn aku.. wat aku sakit ati.. ade ruang komen xnk tye tp dok tye direct gn aku.. lorat nk amek tau hal kain dlm aku kn...

Apr - Exam.. n decision making.. slmt tgl nasi aym....

Mei - kena maki?kena keji? kena tuduh mcm2? std lh tuh.. aku yg kena marah aku yg p pujuk org yg marah aku.. bodo x aku? hahaha.. aku kn kategori lembut hati, asal org nanges kt aku je mula le aku cair.. ades.. kena tipu, kena tuduh, kena sakit, kena ikot... aku hadap je.. hidup gk smpai skg,,, ops.. pestaim jejak kaki ke langkawi, tuh pun sbb dh janji.. klu xde berjanji..smpai la aku x ke langkawi...hehehe...

Jun - another emotional month.. tp terima kasih pd Yang Esa krn setiap ujian Nya buat aku makin tabah, hubungan aku makin kuat, kepercayaan aku makin utuh.. tp utk smpai ke tahap skrg..dh byk mlm aku berendam air mata.. bukan sbb aku lemah tp sbb semua gangguan tuh.. susah nk memenangi hati semua org kan...

Jul - syukur alhamdulillah.. bertambah lg sethn umor aku...moga bertambah sihat dan gembira..moga bertambah rezki aku... lain2 cerita? p tgk sini ---> Julai of me.

Aug - puasa.. sekali lg alhamdulillah dpt berpuasa dgn IP ku.. wpun thn lepas time bulan puasa la ujian dtg tp agk nya dh jodoh.. aku ttp dgn IP lg thn nih... dan dh 53thn malaysia merdeka dr dijajah.. tanah malaysia je merdeka.. minda? lu pikir lah sendiri..

Sep - bile dh puasa kena le raya kan.. projek raya cm biase.. n pestaim gak le aku msuk acara balik kg padahal aku xde kg.. hahaha... n drama sang memerang berjaya di tayangkan di channel babyarisha.blogspot

Okt - tuka design blog, buat tuh buat nih,, ops..offroading lepas hampir sethn tglkan donia tdo dlm hutan... percutian tak dirancang...

Nov - it's a jln2 cari mkn month...

Dec - Musim hujan .. mcm2 jd.. consert kak ngah.. giveaway lg.. offroad lg.. dan lg..dan lg.. ari ni last day dec pun aku msih kuar b'jalan.. nti aku cite nxt entry kay..

pape pun last day ni buat aku happy dlm geram sbb satu dr wishlist thn 2010 dh tercapai.. lain2 wishlist kita bwk ke thn 2011 ek..  makin pjg wishlist nih.. hahaha.. kita jmpe lg thn hadapan... cherios...

No comments: