Monday, December 13, 2010

I Love Giveaway - My biqque.blogspot.com Favourite Post!

*motif kena paksa?*

sbb menunggu hadiah x kunjung tiba (kata biq tgu aku fly2 dlu - thn dpn dh xlama)
so msuk contest nih dlu... 
"Biq..murah rezki ko nk bg2 hadiah kt org kn!!"
kenapa aku tepek giveaway yg nih? *xphm kekdah yg betul*

kenapa namanya bagipergi pulak?
*masih blur*

10x pegi blog biqque taw.. owh.. no.1 dh complete.. banner dh tepek..link dh buat. balik kt no.2 kena bgtau fav post.. aku pilih yg ini ---> :"(   sbb aku tau ape rasanya bile sedih yg teramat..nanges berlagu pilu tp xdak sapa pun tau.. (nanges dlm ati lg pedih wor...) hakikat aku xtaw apesal biq nanges time tuh tp aku tau le bile pedih nye sorg2 yg tanggung.. *sesak dada weyh* >tgh nanges nih<

sbg seorg yg mem'blog sejak thn 2005 -perghhhhhhhhh lama giler- aku rajin la blogwalking blog org lain.. dlu thn 06/07 byk blog yg aku folo tp sbb tuka keja sana sini.. jgn kn blog org aku nk jengah.. blog sendiri pun bersawang bak kata Mak Merah dulu.. la ni dh advance.. time cuti pun jump2 kt blog org.. *selamat menfollow-aku dh follow biq kan?*

dan dgn ini selesailah sudah tugas saya yg ke 10 utk WIP Dec Project
pergh,...lg 7 task lah sblm leh tutup tirai Dec 2010.. gdluck tuk aku...

ade can ke nk menang? x kreatif lgsg entry kali nih..

2 comments:

Biqque said...

cam haram pilih post tu hahahaha!

babyarisha said...

sbb tuh le keadaan aku dikala ini... *_* .. ke ko nk aku wat post lain? (masak le nk study dr 2008 nyer post)