Wednesday, May 30, 2012

Blog saya untuk saya..

Lama tak update blog noks.. dulu rajin ler.. semua nak cerita dalam blog.. sekarang ni kalau create post start dengan Bismillah pun orang nak komplen.. salah ke? Kalau salah, pepandai le kuarkan hadis tuk perbetulkan aku ek..

Orang blogging tuk update diri sendiri sebagai satu jurnal @ diari yang boleh dikongsi, bukan update blog pasal nak update hal orang lain.. kalau gitu gaya jurnal awak tuk update hal orang lain silalah join blog2 hiburan ni yer, go public. jangan buat blog personal.

Lama dah rasanya tak naik hangin kat dalam blog. Mana nye tak hangin, dalam blog aku pun aku tak pecah lobang pasal big day watsoeva blog orang lain dah update dah.. wah!! kalah jadi PA aku plak.. tuka profesion la cmtu yer.. mahu?

Tanya sikit! kenapa update blog? sebab nak tulis setiap luahan hati @ sebab takde kerja? sila pandang diri sendiri dan jangan bandingkan dengan orang lain. Setiap orang berbeza kan? Acap kali sangat dengar orang kata kubur asing-asing tapi kalau hidup campur urusan orang lain, ko nak masuk kubur aku skali ker? hah!!!
Pasni pandai-pandai jaga diri sendiri bukan jaga tepi kain orang lain.. *pang*

2 comments:

Biqque said...

kasi link! nak baca! hahaha!

mikamusz said...

aku pun nak