Tuesday, January 4, 2011

Look what i found

masa half way down ari tuh kita ade jmpe katak pong besarrrrr..... 
kita geli nak pegang takut katak tuh melompat kt muka kita... *motif bersuara budak2 nih?*

huh..kenapa lately ni pelbagai haiwan eksotik yg aku jmpe? ari tuh katak pong.. ari nih ulat gonggok plak... nala besaq  lg pjg dr jengkal tgn aku.. hehe.. seb baik le ulat ni x merayap naik ats tgn aku.. klu x harus le dgr jeritan manja menggegar jiwa kt ats bukit tuh.. kih.kih.kih..

mesti ade yg x percaya dgn gmbr close up aku.. weyh...aku xde tipu punyooo... ini betul2 nih.. mmg ulat gonggok ni pjg.... tp nih ulat gonggok busuk so xde nye lah aku nk pegang2 kan... harus nti ia meninggalkan haruman yg asyik masyuk muntah sepjg hari... hahaha...

cheh...ade org tu pkai ranting kayu je nk rapat2 gn gonggok nih...takut ker??? xde nye gonggok ni nk sengat.. abes kuat pun meninggalkan bau yg kurang enak.. wee........mari kita teruskan perjalanan..abes lorat gn gonggok ni ade plak le tourist lain yg nk amek pic ulat ni gak.. cheh.. tiru le tuh.. xpe2.. aksi seterusnya klu tiru gak mmg aku panas ati.. aksi yg aku je yg nk buat... hihihihi.. nti kan babyarisha dalam........

No comments: