Thursday, February 21, 2008

Zone

danger zone - safe zone - comfort zone
aku slalu remind diri aku.. jgn tlalu selesa dgn ape yg aku ada.
jatuh - bangun - jatuh -bangun semula.
tu yg tjadi kt aku sepjg hidup.
aku tau rezki ada di mana2.. insyaAllah!!
tp aku pandang kiri dan kanan.
aku pandang depan ku.
aku dgr org mengata di belakang ku
tanpa sedar diri mereka pun dikata sama..
hahaha (wicked laugh)

we can be at any of these three zone. think again. doesnt mean u when are in safe or comfort zone, u wont be in danger zone. ape aku ckp kn nie??

senang citer, ade ler minah lam opish aku ni. hek eleh... lu blom permenant seyh, xyah nk blagak sgt cm sume2 org nak guna khidmat lu. pk2 sikit. word 'sementara' tuh lum tentu ko selamat @ selesa. bile2 org leh sepak/tendang ko. time2 ceni ler, klu aku ade org nk rebut2 guna khidmat aku, aku akn rasa aku lam keadaan genting/kritikal. sok2 org rebut pastu terus xnk...dh kna sepak terajang. ni bukan rules men football/futsal. sepak sana sepak sini terus gol weyh.. sedar2 ler.. diri tuh x kemana pun.
'isk..manyak susah mau kilijasama gn olang tinggi idung leyh.. ops..idung tggi. itu klcc aaa, mau tengok guna mata dongak langit leyh..mukan idung kasi idu2 saja..' hapa punya olang!!
nnt klu2 org dh rasa menyampah gn perangai tuh (dh ade yg tunjuk muka xsenang ati) jgn kn kompem nk soh wat kja @ x, esok2 lgsg xdpt tmpt. br tau time tuh langit tggi ke rendah. mls nk kata ler mementang aku ni tggi sket dr ko. hahaha (wicked laugh lg)..
moga2 aku tidak lah berperwatakan begitu (oh, ayt spm). InsyaAllah tidak..

No comments: