Monday, October 22, 2007

Raya Mood

Almost 2wk aku x update blog. xde ler idea nk mari. dok sebok menepek blog family org n ank dara org. x gk idea nk tulis kt blog sendiri mari. adoi lar.. raya ku x spt raya org lain. raya ku hnye dok umah dpn tv n mkn, mkn, mkn. tp xde ler naik bdn gemuknye pung. aiming for 48-50kg in nxt 2months. ade idea x cmne nk tmbh berat bdn? got 2 choices, either start minum susu weight-gain or start taking dcl product. but both aku mls nk wat. huh!!
Monday eve aku kuor tgk wyg kt pyramid gn comey, d n ros. balik dh lmbt. omg! sharp @ 12mdnite abah sms soh balik. baek nye aku goreng. kul 1a.m br smpai umah. ibu bising. well, biase ah parent nie. lg2 klu ank tuh ank dara. lg ler riso. mekasih krn riso kt aku. maknenye derg masih syg kn aku. huhu..
start work on wed, tp xde plak org lam opis. aku wat donno jerk. xwat kna per pung. layan tgh KCS kt u-tube. sedey seyh.. specially bile c jibek kna marah gn saerah, bile jibek,mak we n yaya kna halau dr umah n bile mak we meninggal dunia. seb baek layan citer gn kwn, klu aku layan sensorg sure aku nanges tahap cipan. cz ade teman, aku cover2 ler mata merah nie..
Thurs n Fri aku kja cm bise. but friday i had a date. wif a fren dr ym. called shah. n he called me sha. dh nama babyarisha. he dont want 2 call me baby, xbest katanye. lantok ler. jgn d beri nama yg xsenonoh udah ler.. Meet him @ pandan indah. raye umah dia. borak2 n ca alip bot ah.
Sat ade date gn Mr brasco 2 accompany him of searching of new house at subang jaya. kurang bijak ah dia nie. umah lum dpt jgn ler bg notis kt tenant kata ko nk kuor by end of d month. la ni dh kalut nk cari umah br as umah lama nk kna bungkus. adoi lar...pnye ler tggi blaja tp pk pendek tul ah. searching 4 new home postpone bcz of bad weather. memula panas, pastu ujan. mamat ni kalahkn puteri lilin pangai dia. panas nnt kulit tbako ler, ujan nnt demam ler. eh?? aku yg manja ni pun xcmtu pnye bising. last2 lepak mkn a&w kt ikano. lantok ler.. janji dia banjer!! wakaka..
Sunday lepak jak'
Today? sesambil update journal harian yg berhari2 br nk update nie aku layan u-tube lg. adoi lar.. bowink!!!!! ops! lama x roger comey. mim alip lam sin ah!!

No comments: