Tuesday, October 23, 2007

Bahtera di landa gelombang

wah entry? amende tuh? heh!! kes kwn aku ler nie. ade bini tp gaya cm bujang. tp sume dh tau dia ni dh kawen. nk salah sape klu bahtera yg di nakhoda punya 2 kepala pemerintah. igt ni citer POTC ker.. nk d salahkn isteri krn terlalu mengongkong suami dgn sikap cemburu & bebelan yg ntah hape² dan membuatkn suami bosan dlm hidup seharian hingga mencari seronok dgn org lain atau menuding jari pd suami yg xfaham akn kemahuan isteri yg ingin kn perhatian dan kasih syg demi seorg ank kecil yg masih pendek akal.
Perlu ke aku menuduh c isteri hanye krn sifat dan rasa tanggungjawab terhadap rumah tangga atau menyalahkan c suami krn tidak berjaya mendidik isterinya dgn baek hingga berlaku perkara² yg boleh d anggap remeh.
Aku masih keliru dgn hal rumah tangga krn aku belom tempuhi perkara itu. tp knp aku yg kena tempiasnye?salah aku ke krn hadir dlm diri dia w/pun hanye ats dasar kwn. hrrmm.. persahabatan yg dsalah erti kn. penin². ah!! abaikn. jgn ganggu idup aku yer..
psst: slh isteri krn xtau jg suami @ slh suami krn pangai cm ank jin??

1 comment:

Red Mummy said...

oi oi

ngan sapa lak ko berjiwang dah ni?

jgn buat umah kat tepi pantai baby

weih..jom nxt month hit futsal lg

aku dah pancit ni lama x main