Monday, August 7, 2006

Rep-up tuk 3 hr...

  1. HAri jumaat..ana nk smbung shopping ngan kamsina...so aku pkai keta...g mines ngan pja cz ani xmai..ok..g mkn kt food court..jln2 cr kasut tp xbeli ape pun..pja yg borong sket..ok...ptg balik cm biasa..mlm g mines lg cz ana kata ada thai fair... 'eh..apsal aku dtg siang td xdak pun???? ooo...xjln kt level 2' so...shopping seluar n baju..
  2. Sabtu g keja...aku pkai keta cz ana nk balik PD...ok..kena isi minyak..elok isi minyak tayar keta tang depan plak cm lembik..isi angin tayar plak...'eh..apsal makin isi makin lembik tayar keta ni??' alamak...minta tlg barader kt petronas 2.. ok.. g keja jln slow2..abis keja kul 5.30pm..alamak...panas giler..tayar ni cm nk wat hal..xpe..jln slow2..g kuar duit kt tmn connought...lang2 aku kt sini baek g a&w...besh tul root beer floot..pergh...ngan ari yg panas gat2..t'bakar kulit muka... aku gagahkn jgk balik umah b'bekalkn root beer float n moza burgerku...skrg a&w dh jd paberet aku...hakhakhak....suker giler..mlm tgk AF4...aku dh agak Faizal leh menang..xyh nk speku dlm blog ni lg..tp ikotkn aku lg Farhan n Lotter lg besh! So...kesimpulan yg tersimpul kt sini AF4 xde aura cm AF2&AF3...haha...cz dulu ade Za8 orange & Mawi World.. thn ni Faizal senyum sokmo xbrape menjadi (w/pun aku ade afundi die-masa mula2 AF4 dlu r)...
  3. Sunday..Bufday miya..well2 yg beloved niece..'mlm td acu tdo lmbt cz nk balut hadiah kakak...so kakak kena jd bdk baik.. xmoh naughty2 lg k'..ana sebok masak nasi ayam cz ibu n abah nk dtg bw kek miya..well kitorg celebrate gan suasana yg sederhana...wat pe nk grand2...tahun depan nk celebrate lg..kul 3ptg ana ikot abg g main bola...bw miya skali...aku bw adik n sarah g south city..kt sana ada promotion filem remp it..dpt la tinok farid kamil n cat farish...walau dr jauh.. sepanjang kt south city adik nk dukung jerk..patah bahu adik comei oi...acu ni bukan cm papa awk...ia kuat lg gagah.. beli kasut kt XES.. (aku,ani n pja pangei..SEX-cz susah nk sebut..) hrmm..mlm g alamanda...aku pkai baju baru kaler pink...1 lg kaler paberet aku lps kaler biru n orange Za8..jln2 n mkn.. beli buku kt mph..abg g tinok brg kt fitness point..pastu aku t'b'kenan kt slimming set yg leh diri n goyang2 tuh...cmtu kot alat tuh..ntah r..tgu duit gaji ni...xmahal mane pun...rm39 jerk...InsyaAllah boleh beli..t'pk duit yg ada kt khairi...leh wat tmbh beli hp baru next month...wow..besh tull...
  4. Monday-ari yg xbrape nk best..biasa r...awl mgu...sape suker..sume org suke ari jumaat jerk..cz xsabor nk weekend..dpt tinok yahoo mail jp jerk...kacap anto testi kt friendster tanye mana blog aku...'well cap..ko kena lebih advance n creative r'...ptg ni nk g beli bj kebaya kt masjid india...well...tgu esok pnye citer r..."nk bg tau kacap ke kt ner blog nie...nnt kantoi r sume2 secret aku"...pandai2 ko ye kacap...hahaha...till 2morrow then..da..

No comments: