Thursday, August 17, 2006

Derk!!!!!

  • Guess what??!!! semlm t'bongkar la rahsia yg krol n korea tipu aku..just bcoz aku citer kt korea yg aku t'sepit ant. krol n family.. aku igt leh caya kt korea tp xgk..mmg dasar pentingkn kwn..w/pun dia kata yg dia xkn citer ngan krol tp citer tu smpai gk.. start from now on both of them aku xcaya.. wat pe lg nk caya...m'bazir jerk..pent gk nk xplen kt krol...so sabtu ni kena g mlk just nk settlekn hal kitorg..ntah..
  • Semlm blik lmbt..smpai umh kul 10.30pm..hana bising gk..tp aku tau yg dia xmrh cume risau...sayang gk dia kt aku...
  • Antara bab yg paling aku nyampah..'Edy'..well..in another way mmg aku b'syukur gk dia dtg dlm idup aku...tp ada bab yg aku anggap lelaki ni menyusahkn..Edy amik aku kul 8mlm..g amik duit..g econsave n psr mlm..in certain ways Edy mmg pelindung..really2 take care aku...sometime he too controlling me..sometime aku pun cm queen control gk...hahaha.. Edy xbyk ckp masa dlm keta..aku pelik gk..selalu klu naik moto byk gk dia nk borak..tp mlm td senyap jerk.. aku pun risau.. slalu klu aku b'cerita msti Edy menyampuk..well aku tnye gk apsal Edy jd cmtu tp dia cume jwb nk concentrate bw keta.. dlm keta Edy ada perli aku nk sms ngan org mlk...wargh3x..ada unsur2 cemburu..aku suka..kt kedai mkn perli lg psal xsuke org menipu..wargh3x...kena lg aku..but lately ni bile Edy anta aku balik sure kiss aku kt forehead..well..aku suke.. moga jodoh aku n Edy kekal..insyaallah..

No comments: