Thursday, July 27, 2006

Sakit tp happy...boleh cmtuh?

  1. Huhu....apsal la gusi ni wat hal..bengang aku..nk mkn susah..nk minum susah...cakap lg lar susah..apsal gigi geraham yg ats ni kena gusi bwh r? aku konpius jp..dh 2 hr nie....tahan je beb...sabor!!!hrm...gaji masuk lmbt..Ya Allah..sume2 dugaan..moga2 Kau bg berita gembira..kot2 la dpt 4bln bonus ker?haha... merepek jer...
  2. Hot news..afeez sms aku..'nape perdana menteri xnmpk waktu pg?..cz dia PM not AM..' wargh3x..nmpk initial dia jer dh wat aku t'senyum lebar..dpt sms yg lawak2 pun dh wat aku senang ati...klu aku dpt la afeez ni jd pakwe..kompem aku xcurang pnye...sume2 pakwe/jantan aku tolak tepi...tp dia yg xminat aku...ni yg semangat nk top-up so boleh sms dia...haha...

AFEEZ... kau buat aku tersenyum... ;o)

No comments: