Wednesday, July 19, 2006

Ades

Ades!!!Sakitnyer...
Sebab aku tau xde sape nk baca blog aku..aku nk ckp lucah** sket..ops...sorry blogger..
Ari nie ari ke-2 xbest...dr semlm sakit bontot..lebih tepat sakit burit**..cm nk t'keluar je isi burit aku...nk nangis pun ade gks la..
hahaha...apesal la jd cmtu skali..penat dok berak cair jer..haha..padan muka aku lg..tensen keja lg..cino bukit tuh dok bising jer...
sistem SAP wat prob plak...argh...tensi lg gue..
Ades!!!Sakit lg burit gue..hahaha...nk duduk pun kena senget..
Isk..citer len plak. k..blog yg gua jmpe ari ni PutraWorks..tp xtau nk wat link kt blog ni..gua kn bdk br dlm blogging nie...hahaha...
Yg wajib surf: sultanmuzaffar; badrol after 6; fiebie(mentally disturbed) n ntah sape2 lg...penin gua bc blog derg tp best plak...lawak smpaei pecah perut...klu nk tau kena rajin surf r..hahaha..
Ades!!!!Sakit lg r..ape nk wat nie...dr td dok senget cm ketam plak..penat r...demam pun xcmni...gua nk nangis..
Dh lama xjoin kk..nk tau apsal..??ade la 2-3 minah yg gua rasa xleh nk join kepala...so..xyh susah2 join in kk..kk pun skrg nie lembab..slow r...sakit jiwa gk la bila gua dok enter2 tp msg gua x appear kt skrin...klu korunk sure bengang pnye..
smbil2 wat koje(perak's) gua m'update frenster r..wa..kaka..borink seyh..n gua add akak gua sendirik jd frenster gua...truk kn!!dh la kt umah dh jmpe..kt opis lg mau main frenster...hampes...gua nk main ternet lg best...surf org len pnye blog...
Ades sakit lg r...penin2..


KENANGAN TERINDAH - SAMSONS

Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu
Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati
Chorus :Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir
Sebagai kenangan yang terindah


Lagu dr Samsons...Pja yg bg lirik...nk upload lagu tp xpandai r...
akan gua usahakn nnt...tggu...

No comments: