Sunday, July 17, 2011

Suffering...

Merana nox...sakit tau...

baru lah aku tau cane rasanye klu org kena tembak nih.. pastu nanges2 siap kuar darah.. 

aduyaiiii... aku nye xde darah pun dh rasa sakit nanges2 mlm td letak ais bagai...

hamek ko lebam!!!! ni bukan lebam sajerk tp siap gn bengkak lagi kat peha aku... ntah sapa le yg tembak aku nih,,,


another angle of my thighs.. 

kena shot sume belah kanan.. peha kanan, betis kanan (xde lebam, sakit jerk) leher kanan.

sure sok p opis kecoh kununnya aku kena gigitan cinta,,. diaorg xtau tembakan cinta ni sakit lagi perit.. 
hahaha.,. apesal leh kena tembak? yg biase sure tak heran tp org yg baru berkecimpung dlm bidang ni cam aku adelah sesuatu yg tak biase.. :P

nanti cerita pjg2 lg.. ni sume geng punya pasal ler.. hahaha...

No comments: