Tuesday, July 19, 2011

Model baru TKO

macam model baru kereta myvi da....

tapi ini bukan model kereta.. model group forum TKO.. he..he...he...

i give you..... Batrisya..

comel kan!! hahaha...

event located in Tasik Idaman jalan lama Dengkil/ Bangi.. udah separuh jalan nak ke PD lor.. dekat2 dgn Kolej Teknologi Timur Sepang.

dan inilah kumpulan gerak gempur yang bak kata marshall kt paintball tu kumpulan paling sopan.. hahaha...
sopan tang mana tak tau lah.. tp klu nak compare gn 1 group yg rotate gn kitorg mmg kitorg kalah ler.. geng budak2 tuh main, no mercy beb.. game on je peluru semua berterabur.. cm peluru sesat.. geng aku main, siap simpan peluru lg.. cm malu2 je nak tembak.. hahaha...

in conjuction of July birthday, aku sudi le bwk kek kan.. (sbnr nye aku yg nak mkn).
and masa nak potong tu, si comel Batrisya dah merajuk..nak potong sama.. so nyanyi2 lagu birthday and kasi can si comel ni potong.. hehehe... and she ate alot tau.. lapar le tuh kot.. mknn lain x ikot selera budak2.. byknyer selera mak pak budak.. hahaha.. dpt kek.. bertambah 2-3 kali.. xkisah la sayang.. janji awak membesar bagaikan johan.. (bukan Johan Raja Lawak tuh).

n aku mengambil alih membahagikan kek nih.. tgk tepi tuh!!! si bella nak jugak msuk lam gambar.. kompem minah ni hala tuju bidikan aku tuk game akan datang.. yes lah.. wpun IP x kasi main dah.. dulikkk....

*wink..wink*

No comments: