Friday, July 30, 2010

Pengangkutan Awam

struggle giler nk balik ptg semlm..hilang mood.. lari sume plan..
putra lrt ade problem..
ptt le dr mula aku naik jejantas nk seberang ke stesen lrt ramai nau org aku nmpk..
dok pk nape depa turun kt stesen lrt ni..
seb le terserempak gn kak serina opismate aku..
dia suggest naik komuter kt kl sentral arah klang cz hubby dia dr kelana jaya..
owh..good idea..
actually it is d only idea yg pop up.. sbb klu naik bas ke kelana jaya, kul 8 pun ko msih kt ats jln lg.. xde jaya nye ko nk smpai kelana jaya tuh..
maka kami (aku, k.serina n mereka2 yg guna lrt) bergerak ke monorail..amek tren ke kl sentral.
seb baik intan payung willing nk fetch kt setia jaya. tgh tgu tren aku saja snap pic..ceni le gelagat org ramai yg blik dr keja..
p keja pun nk cpat..blik keja pun nk cpat..
sila abaikan mmt kt pic tu ek..perasan le kunun aku amek pic dia.. uwahahaha..
komuter skg dh advance..klu zaman keja kt seri kembangan dlu..dr serdang ke seremban tuh.. aduyaiii....bercinta..leh le ngayat abg2 askar yg nk blik kem seremban tuh..siap leh tau nama alamat umh segala..siap dpt no tel n tau sejarah silam bagai.. tp itu x bermakna aku ni gatai nk menegur org..hahaha..
komuter skg ade koc wanita.. sbb ramai sgt org naik komuter, berhimpit tolak segala, maka KTMB mengambil inisiatif dgn mengkhaskan koc tgh tu tuk koc wanita.. jd gejala tolak-menolak terpegang terhimpit segala kurang le berlaku. makanya kurang le gangguan seksual terhadap kaum wanita.. Syabas KTMB kerana idea bernas ini..
sekejap je dr kl sentral nk ke setia jaya tuh..tp ramai lebih suka naik putra sbb cpat.. komuter ni dr sentul so byk le tmpt nk singgah..pastu speedo meternya bukan cm erl..so phm2 je lah ek. hahaha..
selamat smpai ke destinasi sblm jam 8mlm..smbil menanti encik kekasih, aku teringat ms lam komuter. ade sorg minah ni peramah le plak..tye tu ni sume kt aku.. cm le aku ni PR KTMB. hahaha..tp aku layan mana termampu..smbil2 tye perihal dia..oooo..dak skolah lg.. nama azni, blaja kt uiam final year. scope study, politics n science.. cmtu kot..sbb penat kn aku mls nk pay attention sgt.. wateve pung dik.. best of luck la..
nmpk gaya mcm lmbt le nk update blog..perlu kejar masa.. next week midterm.. aiyo mak..

No comments: