Wednesday, July 28, 2010

Blogging

BLOGGING
apa makna blogging kt korunk?
satu journal yg mencatitkan cerita perjalanan hidup korunk?
@ satu penulisan hanya sekadar tuk menyedapkan mata2 yg membaca blog korunk?
bg penerangan pun xpe..
sbb aku tgk ade je cerita2 yg dlm blog xsama dgn kejadian sbnr..
aci?

sbb blog tulis kul 2++ ...sms kul 5++
ke.. aku salah pemahaman @ xpndai tgk waktu..
aci ke cmtu?
hehehe..

org slalu kata..
aku slalu bc,,,
'blog aku tuk aku..so sukati aku le nk tulis ape'
kan?
betul x kwn2 readers..
tp pd sesetgh blogger..
aku tau ade antara korunk yg x blog bout sum1 or sumthing
ats sbb2 peribadi wpun cerit tu x melibatkan korunk
tp ia melibatkan sensitiviti org lain..
betul X?
betul kan?
respect.. salute..
tabik spring le kt blogger yg tutup mulut, kunci hati dgn x menceritakan perihal org lain..
ats sbb2 sensitiviti..
tp aku menyampah klu ade yg kata xnk cerita, tp dok ulang2 cerita yg sama..
tp xnk cerita ni..tp dok bukak cerita tu tp gn cara lain..
igt kn readers ni bodoh kot..
dok bc yg 1 topik..igt topik tu je ah.. lupe terus topik lepas..
cara mana berkias pun..
pusing ikot korner kiri cecah lutut pun ade readers yg boleh phm..
kan?
kan!!

No comments: