Thursday, November 26, 2009

Eidul Adha

Salam Aidil Adha..
buat yg b'nama Aidil dan Adha...salam2..
hahaha..
ptg ni juga aku mengharungi jln2 yg berliku utk pulang ke pangkuan ayah bonda..
wah..

dgn rs yg xbest..
aku dh ilang kwn baik aku..
aku dh ilang pixs aku n dia dlm fb..dia remove one whole album..
aku dh ilang rs hormat aku..
tp aku x ilang kenangan2 yg masih terpahat dlm ati aku..
aku masih SAYANG dia,,
aku tau yg dia tau rasa ati aku pd dia tanpa perlu dia melihat jurnal aku ni..
tp demi menjaga hati yg satu lg..dia hancur luluh kn hati aku..
xpe lh..
mgkn betul kata bonda 'ada yg lebih baik utk anakanda'.
dan aku masih menunggu yg lebih baik itu..

Raya esok!!tapi aku xtau cane nti.. klu xbest..ready lh nk harung jln balik KL semula..
Sabar!! Sabar!! sesungguhnya Allah bersama org2 yg bersabar! aku cube utk bersabar.. doakan aku..

No comments: