Wednesday, November 25, 2009

Another day..another nite!!

dh brape ari dok sejuk2 ni.. ujan xdak plak tp lam opis ni beku kalah cm lam freezer.
aduh...balik ni sure perang besar gn nyamuk2 yg bercengkerama lam bilek aku..
hangins!! semlm ade dekat 15 ekor mati dek kena tepukan tampar pelempang mewah aku..
xnmpk pun nyamuk ade..tau2 aku kena serang..mana dtg ntah cik nyamuk tuh..
saintis kata, nyamuk yg isap darah ni nyamuk betina..nyamuk jntn isap debunga je..
dulik pe aku jantina nyamuk tuh..serang x agk2..last2 b4 kuar umh aku sembur gn fumakila..
balik pas mkn bergelimpangan le nyamuk2 tuh..hahaha..mlm ni perang gn nyamuk lg.. :p

another day to fill in lam opis ni..pastu shoot balik PD. aduh..larat ke aku nk hadapkn mulot yg xde insurance tu.aku dh pk baik..demi kasih & syg aku kt ibu n abh aku..klu mulot xde insurance tu bersuara lebih..jwb nye aku angkat kaki le...balik KL..kena le cari mereka2 yg beraya di bandar..hehehe.. Leh layan Twilight Saga:New Moon.

perancangan masih dlm perancangan..tgk dlu mana yg leh aku isi dgn bijak..

owh..wat c perasan bagus..selamat lh ko dgn dunia ko..jgn cari aku lg ek..ko yg bunuh aku smpai mati..ko buang aku jauh dr dunia ko.. iduplh dgn angan2 indah tu.. aku xnk ambik tau lg..da..

ops..wat kwn2 aku yg buang aku. hanya sbb mereka2 itu..pls la..pk bijak boleh x? aku hidup pegang pd prinsip. 2 ways relationship. no middle man no 3rd party. so pls friends..come back to me.. misz ya alots eh.. aku igt kata2 kwn ni 'it takes two to tango'. satisfied?

No comments: