Tuesday, August 1, 2006

HAPPY FRIENDSHIP DAY!!!!

Huhu...kali ni period pain..pg2 lg dh wat hal..bengang tul..seb baik pg td adik bising cz nk susu...br aku bgn..dh rase xkeruan..cpat2 g toilet mandi..n dh dtg penyakit pompuan tiap2 bulan..sume keja xjd r hari nie..well...

Hepi Frenship Day 2 all my frens..specially Piza & Ani...sayang korunk..wat Lina..ur d beshfwen ever lah..Ayu pun sms aku bab Tuah n Jebat..

Tuah n Jebat..
Tangisan sahabat buat sahabat
bukanlah dibuat buat..
Tapi kerana wujudnya ikatan murni
yg erat lagi keramat kurniaanNya
Jika tidak..
masakan Jebat mengamuk dahsyat
lantaran Tuah difitnah khianat
walau Jebat digelar keparat
tangis Tuah tak sejat-sejat..
Kerana Tuah sedar Jebatlah sahabat!!!

itulah rahsia sahabat...
wat korunk kt kedaikopi..
jgn trase ati bile xde wish dr aku..ramai sgt r..
but still Hepi Frenship Day..
ari ni tiba2 aku t'igt kwn2 kt teknik pd..specially ros sidah,zaidah,ila,mansor & sume2..
ntah r...aku sayang sume...

No comments: