Wednesday, August 30, 2006

gmbq beshfwen

ni gmbq aku, maslina n marina kt alamanda putrajaya..possing baek pnye..comei x aku?haha...perasan la weyh..
ni la beshfwen ever..yg tau rahsia aku...(xsume r)..tmpt aku ngadu n meluahkn perasaan..tmpt aku cite mcm2 benda..punca blog ni pun sbb dia..konon aku mls nk call n update dia tiap2 mgu ttg hal aku..tp dida xdpt cari blog ni plak...ah..lantak r..comeikn 2 p'puan nie....manis je senyum..hahaha(perasan beb)
ha!!yg gmbq ni plak after tgk game hoki sapura vs e.y.. sapura menang penalti 3-2...sorak kuat aku masa ni...edy yg dok tgkp gmbq ni..mula2 xnk bw edy cz takut pja xleh join kpala tp last2 pja kata ok la..k.ani dh kenal edy masa kitorg cari kedai mkn k.ani kt sentul 2...penat aku bw keta...edy yg tunjuk jln tp cm biasa la klu p'puan bw keta...m'bahaya..bengang r mamat 2..blkg ani 2 akram..bdk opis ani..ntah...aku xrapat sgt la..kenal gitu2 jer..aku, ani n pja mmg besfren..time mkn n solat sama2..ani n pja umuq 26...aku 23...tp seb baek leh join kpala..hahaha..mmg happening ptg 2 cz kitorg 2 org je minah2 sapura yg gile2 sokong hoki...siap melompat bila sapura mng..aku suka kt player no. 7,8 n 13 (xkenal pun)..cz derg main baguih ler..haha...

No comments: