Monday, July 31, 2006

Mengong jp..

Gath kt PD:SUCCESSFUL!!..wow...it's great..ramai lg kwn2 yg aku xkenal..tp 30 july 2006..sejarah kantoi gk r..khairi nk ikut..xpe r..kejap jerk..kenal 2-3 org pastu g amik ateh dia...mkn n main games dia xjoin...kul 2 br join balik..well..games yg xbrape nk menarik...it's better if u make an individual games instead of pangei representative dr setiap group..ada 5 games..3/5 individu/ reps. fr grp.. 2/5 baru involve ahli group.. wat plak kt tgh panas matahari n panas pasir pantai..wat t'bakar kulitbuku jerk...eh..kulit muka!!!but grp aku dpt last..tp ade gk hamper.. kongsi ngan slamdunk, asamboi, chah, awi n hidayah(ank umie)..well at last umie dpt join gks..abun pun main games..very2 sporting family..jeles aku tinok...bile la aku dpt rasa cm derg tuh..time syok2 mkn ada la sms dr sapa ntah...kata nk kenal..mula2 aku xde nk layan tp asik sms jer..khairi dh g call plak..ntah cmne leh kantoi plak.. rupe2nye kwn c krol..jenuh gk aku nk xplen..ade ke khairi kata kitorg nk tunang dh..
betui mak pak aku kenal tp mak pak aku bukan suke pun..mak pak aku mmg cmtuh..lum masa aku nk b'cintan-cintun..sume2 xleh...wargh3x..dh nasib aku jd ank bongsu..nk wat cmne...
well...abis games..kemas2 n balik..kul 5 smpai umah..kul 6 abah anto balik..c khairi 2 pun tumpang gks..abah!!biasa r...mmg org len xleh interfere hal family..well..nk wat cmne..dh mmg itu perangai abah..terima je lar..
dlm tren pun leh gaduh lg...xlarat aku nk xplen ngan mamat nie..well2...klu dh kantoi tuh baek putus ngan 2-2..stick kt sorg yg lain...nk tau sape...Afeez r...well windu banget aku ngan mamat tuh...sure makin kurus n makin comel..hrm..Afeez..ko wat aku t'senyum bile igt ko..wat aku happy bile jmpe ko..n leh wat aku bahagia bile aku jd kapel ko..mimpi je r...
Isk...ade je nama Afeez nie...wargh3x...itew menunjukkn aku mmg minat kt dia...
ok la...till then..da..

No comments: