Wednesday, July 12, 2006

Eppy Bufday

Eppy bufday 2 myself...semlm dh umuq 23thn..tua dh..byk dpt wish ja.. Hadiah xdak..Kek pun xdak.. sedih gk la.. nk mengalir ayaq mata masa ana wish.. tp kena paham2 sendiri..mls nk layan.. mood semlm trus ilang.. gaduh lg ngan krol..sebok nk tau ngan sapa aku kwn.. khairi wish pun dh lmbt..smpai bila aku nk jd cmni.. xleh harap tul derg tuh.. muz wish pun dh mlm sgt...dh tdo pun..bufday muz hr isnin-10/7..aku wish belated jer..
aku xminta byk r..bufday ni nk celebrate ngan sume2 yg aku sayang..specially ibu n abah... family lg..aku xnk hadiah pun..cukup dgn kek coklat..nk tgu end of month..bufday aku dh basi...
sedih sgt2..aku dh kena blaja celebrate bufday sorg2..mlm kelmarin je adi amek aku n bw kluar.. jln2 je..ape jd cuma aku je yg tau.. Ya Allah...tmbh lg 1thn umuq aku..tmbh lg dugaan aku.. hadiah tuk diri aku: handphone baru..keta(satria/savy) pastu baru pikir rumah plak..klu aku dpt settle sume keja2 aku kt tlo ni aku nk blah dr sini..nk cari pengalaman kt tmpt lain..klu bole kt negeri lain..but 2 sure bukan melaka..hahaha...jahat tul aku nih..ntah la..bufday thn ni xdak pe pun..tp bufday thn dpn aku nk belikn diri aku hp baru..yg power pnye...huhu...n..

No comments: