Wednesday, June 6, 2012

Aniaya binatang? Owh tidak..

Jangan pepandai kuarkan isu tanpa fikirkan sensitiviti orang keliling. #eh apa aku melalut nih?

Ha.. Meh I recall balik.. Ni gambar heiwan bukan gambar orang. Look..look.. My Oren already big #ohmyenglish.. Yer, Oren membesar dengan jayanye. Sebab keja kucing rumah ni makan tidur makan tidur berak. Aku tido pun dia ikot tido.. Aku tak tido pun dia tido. Pastu pandai cari port sejuk plak..

Bear tu t-bear IP. Ade le kesah dolu2 dapat bear masa duk spital. Hasilnya sekarang jadi tempat luah marah Oren ler.. Dah kalau geram tak dapat gigit aku, kt bear tu le dia lepaskan.. Kadang2 aku dok pikir, aku ni bela anjing ke kucing? Dok gonggong bear tu dh cam anjing lagaknye.. Hahaha...

Owh..kadang2 bear ni gak le peneman tido Oren.. Jadi bantal..huehuehue.. Cute x? Baik cakap cute, lau tak sila tekan 'X' pada belah kanan atas page nih.. #warning.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Biqque said...

ko tau, sharul cakap bleh tak bebila nak bawak kiki, tanpa cage, pi campak dlm umah ko, patu kita lepak tgk dia kawan tak ngan oren :D hahahaha!

babyarisha said...

hahaha...boleh2.. nanti leh set date kasi ank2 ni kawan ek..