Tuesday, November 15, 2011

Ubat di kala rindu

Selalu bila korang rindukan seseorang/ seseekor atau sesuatu apa yang korang akan buat? Renung gambar? Terbayang kan yang dirindu sambil tersenyum sengih kerang busuk sorang2 atau sms yang dirindu? Ye.. jgn pelik plak.. sure2 lah sms orang yang dirindui takkan le sms kucing korang kat kampung plak kan. (isk.. kucing aku tak reti baca sms, reti kasi rosak hp ade ler).

dan aku dah jumpa sesuatu yang baru untuk mengubati kerinduan aku.

yes.. DOVE. not a syampoo or a bird. Its a chocolate. sebab selalu sangat tgk sorang awek ni makan n letak lam blog dia kunun katanya sedap. auw.. dan sebab kemalasan untuk menjelajah supermarket cari choco ni aritu ade le promo kt stesen lrt Hang Tuah. 5 = RM10. Murah ke? aku rasa kot murah sebab kalau beli satu2 sure harga lain kan. HZ, awak beli choco ni brape hengget ek? lg murah ka? ciskek la kan klu cmtu.. xpe2.. abaikan sebab dah beli pun.

Masa rebut2 beli gn orang lain sebab promo kan, minah salesgirl tu siap bg free sample dlm pek kecik. yummy gak choco nih. tapi kesempatan nak makan n tayang gn korang belum ada lagi lah *niat tayang tu tak tahan*.

yes kalau kerinduan melampau bukan tgk gambar lam fb/ hp segala, aku layan makan coklet je. lagi2 plak kalau time hormon kurang stabil, choco adalah cara untuk aku kurangkan tekanan perasaan aku atau amarah aku yang meluap2. korang try ler. tapi jgn makan kosong je, nikmati setiap gigitan dan kunyahan choco tuh. baru le rasa kesedapan nyer. Tapi jangan tahap melampau plak sampai hari2 dok kunyah coklet. nti badan dipam2 cam belon jgn salahkan aku ek. tanggung sendiri. kui.kui.kui...

No comments: