Thursday, May 22, 2008

R.M

sakitnyer ati aku.. cane ler derg leh dpt title R.M. title beli ke hapa. wat keja x reti.. 'awk dlm outlet kn ade assistant.. seperate ler job tuh'.. Xkn aku yg dok opis jd kerani ni nk train ko cane nk wat kije.
mende dh tau kna anto report every week.. apsal yg x anto.. pastu p anto gn mende2 alah yg xnk guna.. sah² ler msuk lam box smpai kt warehouse trus d campak lam warehouse B. sapo yg nk g carik.. AKU jugak!!! xde ler aku ari ni nk g carik tuh KO wahai R.M. dh ari ni aku pnye ler cantik molek feminin gn kain ikan duyung ni nk bjalan ke warehouse B semata-mata tuk cari document KO.
tension plak aku kja gn org yg suka lepas tgn ni. tu ler kalau keja xde rasa tanggung jawab. keja asal siap..pastu suka nk tuding² jari.. dh awk tuh R.M, awk ler kna tanggungjawab. ni men lepas tgn. asl anto kt hq pastu wat donno. ntah anto smpai ke xsmpai ke, wat x heran. last² aku gak kna carik godek gali segala bagai..
dah ler mende alah tuh kja weekly.. lau mat saleh kata weekly basis.. pun fail gak??? EH? R.M lor... bukan crew!!!! TENSION aku kja gn org cmnie.. yg c A.M pun satu.. dh ank buah awk buat salah..lg buat diam.. jgn tau hentam jerk..soh ah R.M tuh carik blik dokumen tuh.. aku nk guna tutup akaun nie.. mau April account x close nnt.
eeiii... nk jerk aku g tepek muka R.M yg xreti wat keja tuh..bia satu malaya tau.. eh, tapi..nnt dia plak lebeyh2 glam lam blog aku.. chantek sket!!!! ade yg mau kna belasah nnt..

No comments: