Tuesday, January 22, 2008

penat!! kecewa!!

aku penat
aku keletihan
aku buhsan
aku muak

hati ku mengatakan ia
tapi akal aku menjawab tidak!

hampir sebulan aku x update blog.
gara2 jiwa kecewa.
aku harapkan panas hingga ke ptg.
belum pun tghhr, hujan turun lebat giler.

aku keliru
kau yg ingin ku kata kan buta. tp masih boleh berjalan sendiri dan memandang pd yg lain
kau yg ingin ku kata kan tiada rasa. sering menunjukkan kasih sayang pada rakan2 lain.
kau yg ingin ku kata kan tidak berperasaan. selalu mengucap ingin mencintai dan dicintai.

sering aku menangis sendiri dalam hati kala bibirku menguntum senyum buat mu.
sering aku buat alasan untuk bersama dgn mu, dgn niat utk menggembirakan kamu yg aku syg namun sering juga kau beralasan menjauh diri.

kecewa?
mmg kecewa
teramat hancur hati ku
teriak tangisku? hanya yg rapat mendengar rintih hati.

harap ku, kau sedar
harap ku, kau dengar.
harap ku, kau melihat.
tp,
kau tutup pintu hati
kau pekakkn telinga
kau butakn mata.

tak ape lah
aku undur diri
yg termampu
ku doakan kau bahagia
dgn hidup baru.

No comments: