Friday, May 25, 2007

bowink

zaman bowink kt opis..aper ler aku nie..d'byr tuk kja pun xnk kja gak..dok men ym jerk..
aku mls nk citer pjg².. yg aku tau aku dh xrapat gn manap..'sarcastic' seyh..mls ler..
mulot dia kalah mulot pompuan.. sial tol.. kalah mulot ponen kot.. tp dia xponen..dia lelaki..
leh ker dia ckp yg aku nie cuma wat baek gn dia klu nk minta tlg jerk..weyh..ko yg t'hegeh² dtg tmpt aku ek.. aku xminta ko b'sidai kt sini.. org cm manap nie xleh wat baik sgt.. nnt sure kna ungkit.. aku xrasa dia nk tikam blkg cuma rasa dia akn ungkit sume p'tlg'an dia dulu².
kak red demam plak..xde ler entry dia [entry d'buat oleh laki dia]
c ejard plak br kehilangan ibu t'cinta..takziah jard..cmner ko syg mak ko cmtuh ler aku syg ibu aku..fibie? entry lawak wat cucur sardin..sakit pewot aku sblm bc entry ejard..
hrm..till d mood come 2 blogg again..
tis wk lepak krmt tlg akak aku wat andam pengantin..bile ler aku nk blaja mengandam..bising minah tuh kalah mak tiri..[isk..busuk² pun akak aku gak] ,,,,hahaha...

No comments: