Monday, January 15, 2007

org xde keja

sakit jerk jiwa aku bila org nie xde keja lain...aku rasa aku dh senyapkn diri dr kaco mereka2 yg dh b'status dlm Islam nie..(suami org ler)..tp leh plak biniK dia men mescall2..dr no.hp laki dia plak 2..mana aku xhangin 1 bdn..dh le ari sabtu nk rilex2 smbil wat clearing file pas 2 expect aku return call ler..hampehnye pompuan..p'puan gn p'puan pun nk gaduh..psal jantan plak 2..
hari isnin aku cool down sket..pun it happen on tues plak.. masa on d way nk ke opis-dh la lmbt dtg, aku dpt sms dr ain(nama p'puan yg rampas bf aku) ajak jmpe..'if i wan 2 c u, would u come?' pergh...ayat very d nicely one.. aku bantai m'jwb 'y? y now? y not b4 d akad nikah?just 2 clarify e/thing..' dia leh bantai, 'would u come or not?' sukati bapak tiri laki mak aku ler.. "eh!!mak aku xde kawen lain plak-so xde bapak tiri ler" gegege.. f-ter lunch leh smbung nk sms lg..suka2 ati dia nk decide konon kata nk clarify 'bout aku n jantan+laki dia 2..'bout money yg aku pinjamkn dlu 2.."eh!!harloww..since ko m'gatal nk jantan 2 jd laki ko lg aku dh siapkn bank statement kata aku ada transfer duit kt akaun jantan nie.."xpueh ati..dlu sblm kawen janji nk byr duit aku cz xnk laki dia cari aku lg tp skrg dh nk sebulan nikah xde tanda nk byr pun..'siap leh kata klu derg laki+bini jmpe aku, aku masih hrp laki dia nk kt aku lg ker'.."klu dh jantan 2 yg nk kt aku.. lantak jantan tu ler.." n suke2 ati nk kata yg laki dia akn amik aku f-ter work n g bw aku jmpe c p'puan lahanat nie.. amek ko..xpenah2 aku carut..psal p'puan nie saham pahala aku drop!! aku belasah la kata sapa laki dia nk decide2 tuk aku..sukati aku la nk g jmpe ke @ x!! lantak aku la nk jmpe bile, kt mane.. klu aku tempang skali pun aku xnk dh naik moto jantan 2..sah2 la d/pymt moto 2 duit aku..aku rela g sendiri b'hujan b'panas kt kl nie..dh sah2 tmpt lahir aku.. pandai le nk idup..abis sms 2 ain dh xreply lg...lantak ler...aku pun ngecheck kredit hp.. amik ko.. tggl 4hengget jerk??pelik..c sial(carut lg) 2 pnye psal ler...nyampah aku..br cadang sen yg ada nk wat sms pd yg leh bg aku bahagia..akak n ibu melenting bile aku dok citer bab nie..baik ikot ckp ibu...'jgn d'layan p'puan 2..lantak dia la nk jd ape..pedulik la rumah tangga dia nk ribut ker..nk tunggang t'balik ker..b'cerai-berai ker...adik jgn masuk cmpur..lelaki 2 suami, ketua keluarga, pndai la nk idup uruskn perkahwinan dia' pergh...dlm pd baik2, hati molek ibu aku..skali dia kasi ayat..mmg t'diam beb..ni yg wat aku makin sayang kt mak aku.. "mekacih ibu"sob..sob..sob..

1 comment:

Red Mummy said...

blog ko ni asal x update2 lagi ni...dah bulan feb dah ni weii

ko group apa ye? akak kat padang apa ek/ ha, padang H yang depan ladies toilet tu.

overall team ko dapat number bape? byk betul pengkid2 yang main, tp bagus dema ni, very the cam prof jantan main nye