Tuesday, September 19, 2006

Mega Gath - Tmn Warisan Putrajaya

Ni gmbq mega-gath ulang thn tko kt tmn warisan putrajaya. Well aku p lmbt cz transit kt nilai..radio amik..hahaha..tetiba rasa cm ada driver plak..cm ada yg sayang..huhu...berangan je lebih..aku,radio n adam smpai kul 1>..mkn time..anis sponser nasi ayam..tp makcik dia yg masak la..hahaha..yg lain2 aku xtau sgt cz late comers..aku tau mkn jerk..(otak jahat tul)..smpai sana fantaghiro(besfwen kk) dh kecoh2 cz aku lmbt..sblm smpai 2 aku dh tipu baek kt dia kata yg aku ni sesat smpai cyberjaya la...lg lum mandi la...lg baca paper la...(mmg time 2 tgh baca paper kt nilai smbil tgu radio). Leh plak men kejar2 2round..hahaha..penat seyh...gilos tul dak fanta nie..mkn2,minum2,kek ceklat(hanieystar), tembikai..gurau2...maen2..dpt bj t-shirt tko,majalah dr karangkraf(sapa yg keja kt sini ek)..game d'teruskn selepas mkn..ikot grp n grouper kena cipta 1 ikon tuk tko..suke-suki la nk pkai ape pun tuk create model nie...bg org2 yg dtg gath lmbt masuk 1 grp..& hasil dr kreativiti org yg mls nk wat keja + genius(konon la)t'hasil la model kt gmbq bwh nie...(yg men gitar 2)
(dr kiri: aku dan musik a.k.a adam, riez a.k.a laki ladyz, red giant a.k.a gergasi merah, babyarisha dakna tepeng a.k.a dekna taiping kot n model group radioburuk a.k.a ikon tko baru)
Dgn kepoyoan yg ada t'hasil la model yg paling ringkas & santai akibat dek idea bernas kitorg & ats nasihat bro tokeilampin..thnx tokei..
Game d'teruskn dgn mengasingkn biji kacang..ala2 musang berjanggut pnye citer la...kitorg maen tipu...g buang sket kacang2..tp 2 keja radio ek..not me...plssss...tp lmbt gk la....hahaha...
Last item..cabutan b'tuah..mmg grp aku best..dh la lmbt..3grouper dpt hadiah cabutan plak 2...adam,riez n baby..aku la 2...hahaha...hadiahnye sebuah novel cinta 'Kalau Ada Cinta' dr Hana Emi Husna...penulis sendiri yg bg beb..hahaha...xsangka aku ada antara derg2 ni penulis la..pemuzik la...p.a la...mcm2 la...
So...gath this time was a successful...besh..best...masyukk...guys'...till then...luv ya all...da...

No comments: