Wednesday, January 11, 2006

Salam Aidiladha

Aidiladha dtg lg...teringat mase ibu & abah ke Tanah suci Mekah thn 2002...mase tu aku raye kat umah kak ida...tp tahun ni aku raye ngan ibu, abah, akak2, abg2 & ank2 buah...alhamdulillah syukur...tp rase sedih menjelang raye bile berita ttg jemaah haji malaysia yg meninggal dunia kerana terperangkap dlm bgnn asrama yg runtuh...innalillah...'al-fatihah' utk arwah..
raye ni cm xbest...nk tau nape..shuk dh tgkp jiwang kt aku..(hero mase tadika), ijan igtkn aku pd mlm thn baru(dia amik aku jd couple via sms tp aku x reply yg tu), afeez ilangkn diri(disappear into thin air). raye dok umah je...kubur pun xjenguk...mlm tuh je aku dok sms ngan amir(member chat kk) Next day keja...afeez sms pun mase aku nk tdo...kredit nk abis...spare tuk amir je cz murah..aku dok beli new number pu afeez xheran...so aku xde la nk heran main sms sgt...org dh xlayan...

No comments: