Monday, April 18, 2011

Mi Mi..

hello readers, friends n bloggers...

sorry lh yer tenggelam tenggelam timbul..sekejap ada sekejap takde.. hehehe...

ni nak tanye.. korunk time kecik2 dpt duit poket tuk belanja p skolah kan.. duit baki tuh buat ape ek? masuk tabung je beli jajan yg jual kat luar sekolah tuh? hehehe.. aku beli jajan. bukan le xpenah menabung baki tu menabung le jugak tapi jarang le sgt kan.. baki time rehat abes beli jajan lepas abes sekolah.. hihi...


mi mi

mmg makanan terbaik lah zaman sekolah dolu dolu.. muahaha...jadi makanan tambahan selain daripada program bantuan susu percuma dulu.. (sekarang ada lagi ke ek)..


tapi sekarang ni dah jadi makanan tambahan time boring petang2 takde kerja yg urgent nak di buat. Selamat le mangunyah Mi Mi ni.. seb baik ade beli stok. aku ni dr time skolah asrama membawa ke kolej smpai tempat keja ade je stok aku. wpun kadang2 aku terlupa yg aku ade makanan tambahan. bile dok korek2 balik dlm tin ade plak stok2 yg x menggemukkan ni.. huahuahua.. nape aku ckp x menggemukkan sbb Mi Mi ni dlm bungkusan kecik je.. sekadar nak kunyah2 buat penghilang bosan.. tapi klu korunk mkn sampai satu balang tu mmg kompem le ade can nak naik berat badan kan.. muahaha... till then kita cite makanan tambahan seterusnya... da...

No comments: